duminică, 28 iunie 2009

About the GREATEST

Aveam cred ca vreo 10 - 11 ani cand am auzit pentru prima data o melodie a carui ritm te patrundea, si te facea sa te misti fara sa iti dai seama. Era un stil nou patruns pe o nisa dominata de MadalinaManole, DucuBertzi, poate T-Short. Se auzea din masina unui vecin si mai tarziu am aflat ca se numea `They don`t care about us`. Am stat langa acea dacie de culoare rosie cred ca vreo ora, si am ascultat aceeasi melodie, acelasi Michael Jackson, pana in momentul in care a venit vecinul si a plecat. Pe caseta erau inregistrate doar 4 minute si 43 de secunde de muzica, ce se repetau intr-o armonie incredibila fiind despartite de 2 secunde de pauza. Eram cu vreo trei prieteni, la fel de captivati, si ne miscam toti 4 ridicand praful deasupra inaltimii noastre.

Nu stiu daca mai este la EuropaFm acea emisiune in care o X melodie trebuia sa-ti aduca aminte de orice, iar cineva suna ca tontul si povestea. Mi se parea o emisiune care nu facea decat sa dezvaluie lipsa de imaginatie si de coerenta a celor care `postau` live la radio.

Acum cand toata lumea e socata de pierderea unui urias talent, memoria mi-a fugit fara sa vreau la clipele ce ma leaga de melodiile lui. Eu fac parte din majoritate, adica sunt socat, iar melodiile lui Michael J. imi trezesc unele amintiri puternice. Una dintre ele este descrisa mai sus, si chiar daca eram mici si prosti, ritmurile lui ne-a facut sa ne simtim bine pentru o ora.

A doua melodie se numeste `Stranger in Moscow`, o super piesa mai lenta ca ritm, dar innebunitor de faina. Aceasta a fost „coloana sonora” a primului meu SlideShow facut in power point.

Comentariile sunt de prisos, acestea intinzandu-se pe mii de pagini in presa din intreaga lume, dar in schimb va voi lasa sa vizionati un clip superb, marca MJ.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Esti liber/a sa te exprimi!