miercuri, 24 iunie 2009

Eu cum sunt?

Este pentru prima oara când postez pe un blog. Sunt plin de entuziasm deși numărul celor care vor citi acest blog va fi oarecum `nerușinat` de mic.

Îmi voi lasa imaginația să zburde prin varza cuvintelor, chiar dacă voi gafa sau din contra. Deocamdată sunt derutat de caldura ce parcă îmi dilată fiecare celulă, de greutatea aerului ce îl trag în piept și de care vreau repede să mă lipsesc în cautarea acelei pale răcoroase, dar inexistente.
Dar să bag despre `humans`!
Oamenii sunt mofturoși, ei sunt nesătui, avari, pot fi iubitori, calzi sau reci, inteligenți sau proști, bețivi sau băutori de apă chioară, pot fi îngeri sau drăcușori mai mari sau mai mici. Oamenii sunt înalți sau pitici, burtoși sau prea deficitari, ei sunt urâți dar și frumoși, bogați sau săraci, întregi sau handicapați. Eu cum sunt?

Cateodată mă văd frumos iar câteodată cel mai urât om de pe pământ, dar de cele mai multe ori mă văd la mijloc. Realitatea e îmbinarea dintre liniile luminoase ale frumosului cu crestăturile urâtului, împreunarea sărăciei cu deficitul și a bogăției cu surplusul. O să mă satur cândva, îmi spun, de tot ce ar putea să îmi ofere lumea, o să mă satur de vara și iarna și tot ce e între ele, de frunze verzi, uscate, de gorgoaze și trufandale, de garduri murdare lângă cele de lux, de maidanezi mancători de pulbere de praf, sau de porumb. O să îmi vină rău de la atâtea manele, atâția oameni care se dau culți și își amintesc pentru o oră că există operă, teatru, artă. Falsitatea și lipsa de respect față de ceea ce le place cu adevarat, vânturi negre se învârt în jurul lor, a oamenilor, adică și în jurul meu, în jurul nostru. Parcă e un mix multicolorat și fiecare alege dacă e un gri deprimător sau un verde natural.


Știu că acest generic te poate indrepta spre x-ul mic din dreapta-sus a paginii, pentru că, probabil ca și mine nu ai prins sensul „profund” al celor spuse mai sus. Promit însă ca pe viitor să revin cu subiecte ce au fir neîntrerupt.

Despre ce? Poi despre liceu (corupție), facultate (ușor să intri, ușor să ieși, stres din plin, experineță zero), politică (corupție, grași ordinari, interese, nimic bun), muzică (manele NU, orice altceva poate), film etc. Aștept comentarii oricând, despre orice (poate să fie chiar și despre „subiectul” dezbătut)!

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. cam subtireanu' blogul :D ....; pana la urma care e scopul suprem al lui? (sa invatam ceva?)(daca da .... ia si "reprodu" niste versuri de rap (poate si comentate)... ca iesi mai bine :) ). bafta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e, recunosc acest fapt, e subtireanu. Dar stii tu, lipsa de experienta isi spune cuvantul. Ideea este ca sunt gata sa invat de la cei mai buni... asa ca aratami-l pe al tau, blogul tau! Numai bine.

    RăspundețiȘtergere

Esti liber/a sa te exprimi!