miercuri, 24 martie 2010

Minunata Romanie

Inceputul acestor zile ma gasesc la volanul scumpei mele masini de origine romaneasca. Dar nu asta e problema, ba chiar tind sa le gasesc prea rezistente si pre fiabile pentru conditiile prin care sunt nevoite sa ruleze.
De obicei traseul meu este de cca 15 km in fiecare zi. Fiecare groapa intalnita in cale suge cu putere roata intransa, pentru ca eu sa simt bucuria zdrunciturii... injuraturile stoarse printre dinti ramanand singurele care ma elibereaza putin din starea de nervi ce o simt in mine.
Astazi am facut pana din cauza unei gropi, am pierdut mai bine de o ora la propriu, si cred ca am mai pierdut si cativa ani din viata datorita ca stau prost cu nervii, asa ca odata cu aceasta zi tind sa ma p-s pe mu-anul acelui politician ce fura mai mult de un leu din banu public. Vreau sa transmit d-lui Berceanu ca ii doresc ca cacatul sa-l elimine pe gura, de acum si inca vreo 10 ani, vreau sa multumesc cu un shut in testicule domnului Tariceanu si acum domnului Boc ca nu aproba realizarea centurii orasului in care locuiesc deoarece orasul are primar PSD iar prefectul judetului e PSD. Vreau ca cretineii din fruntea judetului Vaslui sa suga putulica fiecarui caine vagabond, si sa ii linga in cur pe acestia imediat dupa ce au facut treaba numarul 2 (s-au cac-t, ca sunt prea idioti ca sa inteleaga), deoarece dupa 20 de ani nu vor sa toarne un covor peste un asfalt bombardat intr-o anumita comuna din judet. De ce? Pentru ca primarul e pd-l.
M-am saturat de politica, de minciuni, de rahatul inghitit fara jena si imprastiat sub forma de vorbe dulci norodului. Va urasc din tot sufletul pe voi, politicieni corupti, nesatui, cu burtile ce va acopera trompa, cu gusa care va acopera sternul, cu tzatzele ce va acopera buricul.
Ma simt mai bine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Esti liber/a sa te exprimi!